Co Vás může
zajímat?

Na této stránce najdete seznam nejčastěji kladených otázek.

Pro zákazníka

Co když budu mít nehodu nebo poruchu?

V případě nehody myslete především na své bezpečí a bezpečí vaší posádky. Zabezpečte vozidlo pomocí trojúhelníku, varovných světel, využijte reflexní vesty z výbavy vozidla. V případě potřeby zavolejte záchrannou službu či policii.  Následně je pořeba vyrozumět vlastníka vozidla, a to i v případě poruch vybavení vozidla. S vlastníkem dohodnete způsob řešení. Vozidla mají v rámci havarijního pojištění nasmlouvané asistenční služby.  V případě drobných poruch se s vlastníkem dohodnete na případné opravě na místě, účelně vynaložené náklady vám budou následně uhrazeny.   Budeme rádi, když dáte vědět i na ADRIA Rent   rent@campers4u.cz  .

Nenašli jste odpověď?

Podívejte se také jak to u nás funguje, případně nám napište.

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Následující volbou souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit.

více informací & nastavení